Süper Lig’in 5. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Fenerbahçe’ye 1-0 mağlup oldu.

Hakem kararlarının damga vurduğu karşılaşma sonrası tepkiler çığ gibi büyüdü.

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, maçın ardından sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşım yaptı.

Kaya, “Emek hırsızlarının tiyatrosu sona erdi” diyerek şu ifadeleri kullandı:

Şimşek'ten yatırımcılara güven mesajı: Enflasyonda düşüş sürecek
Şimşek'ten yatırımcılara güven mesajı: Enflasyonda düşüş sürecek
İçeriği Görüntüle

"Tertemiz golümüz iptal edildi. Alın terimiz çalındı. Ve emek hırsızlarının tiyatrosu sona erdi. Büyüksün Trabzonsporum, Tüm haksızlıklara karşı sonuna kadar mücadele. Her zaman yanındayız."

Muhabir: Konuşan Trabzon